Tuesday 7 July 2009

vlucht 4

vandaag heb ik vlucht 4 gehad.
het was echt een heerlijk vluchtje, waarbij ik stalls, steepturns, approach, landings en de Radio communicatie mocht doen.
eindelijk kan ik de dingen doen waar ik voor geleerd hebt.
en het voelt ook goed om te weten waar je mee bezig bent en er plezier in te hebben. in het begin leek het allemaal veel en lastig met al de checklisten die ik moest leren, maar als je die eenmaal door hebt dan hoef je je minder te concentreren op de checklisten en meer op het vliegen, en dan wordt het pas echt leuk! morgen krijg ik vlucht 5 en hoop ik nog iets meer te kunnen doen en de checklisten sneller kan.
en als alles goed verloopt ben ik hopelijk ergens volgende week solo.
verder heb ik het heel erg gezellig hier, er zijn altijd wat mensen waar je lekker mee kan laggen(en dat wordt ook zeker veel gedaan), en als je moet studeren zijn er ook vaak mensen in de buurt die je kunnen en willen helpen.
verder hebben ik samen met mijn crew mate en een jongen uit mijn klas afgelopen week een auto gekocht, het is niet de standaard amerikaanse auto, zoals een hummer, maar het was wel de goedkoopste die het nog goed deed.
afgelopen weekend hadden we bij de klas genoten die naast mij wonen een feestje gegeven, helaas is toen de politie gebeld (en omdat je hier niet onder de 21 mag drinken had 90% van de mensen een probleem kunnen hebben).
is die 90% goed weg gekomen en hebben de andere mensen het kunnen oplossen met de politie.
waarschijnlijk komt er ergens deze week een nieuw verhaal.

No comments:

Post a Comment