Tuesday 30 June 2009

EERSTE VLUCHT

nou eindelijk mijn eerste vluchtje!!
het is echt heel mooi vliegen hier, veel mooier dan in Nederland.
het landschap is hier prachtig, en het weer is 's ochtends helemaal stabiel.
maar na 8 uur merk je toch echt dat de zon turbulentie gaat veroorzaken.
ik moest vanochtend om 2 uur opstaan om mijn mass and balance en weather briefing voor te bereiden. en om half 6 stapte we dan eindelijk het vliegtuig in.
zelf vind ik dat ik hier heel erg in het diepe wordt gegooid, maar gelukkig heb ik heel veel aan klasgenoten of mensen uit groepen voor mij.
en nadat je een keer hebt gedaan merk je toch dat het best makkelijk is om te doen allemaal. het lijkt in het begin allemaal heel veel om allemaal te moeten weten over bijvoorbeeld: welke formulieren je allemaal moet invullen voor en na je vlucht, maar uiteindelijk valt dat allemaal reuze mee.
verder is het hier ontzettend warm(ongeveer 42 graden) maar aan de temperatuur wen je ook wel na een paar dagen.
je merkt ook hier dat het hollen en stilstaan is, gisteravond had ik het nog heel erg druk met voorbereiden enz. en na de vlucht kan ik heerlijk mijn zaken op orde brengen, en aan mijn blog werken (hoewel er nog wel veel geleerd moet worden).

foto's zal ik zo snel mogelijk op mijn blog zetten

No comments:

Post a Comment